Fredag

usch så långtråkiga dagarna börjat bli.. Sover länge, sitter mycket vid tvn, sover på soffan, är ute lite med hundarna och så sover jag lite till..Nu har ju Fredde ledigvecka, men dagarna ser ändå ut sådär, typ. Speciellt nu när det är OS och Fredde vill se det :) Nå, kan ju vara bra för mig att vila mycket inför vad som komma skall :)Längtar tills bebis kommit ut så jag kan börja promenera igen! Var inte så jävla bra på att promenera regelbundet, men någon gång i veckan blev det ju oftast.. När vi bodde i gamla huset alltså.Visst skulle jag kunna promenera nu, det enda som hindrar mig är att jag inte har en lämplig jacka. Den enda som passar är Freddes, och blåser det de minsta så fryser jag ihjäl.. Naturbruksjackan kan jag med nöd och näppe dra igen. Vill ju inte bli sjuk, så jag får allt hålla mig inne. Tycker så synd om hundarna, speciellt Lotus! :(Men snaaaart ska vi börja med barnvagnspromenader! :)Ser att bloggerskan Dessie är inne på förlossningen. Ååh så taggad jag blir! Vill också åka in och få ut våran bebis! Men njä. Den lille rackaren verkar bli kvar där ett tag till. Nu har det gått några dagar då jag knappt haft en sammandragning.. Inte känt av ett skit typ. Men men. Är ju ännu 7 dagar kvar till BF.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0