Bebis kom visst ;)

Våran älskade son föddes inte ens 24 timmar efter mitt senaste inlägg :) Trodde verkligen inte att det var dags! Trodde fasen att det bara var förvärkar och att han var påväg att fixera sig! Var ju helt inställd på att jag skulle gå minst en vecka över tiden. Att föda en dag före BF fanns ju liksom inte med på världskartan ;)

Förlossningen gick bra, men den var intensiv, smärtsam och när allt satte igång så gick det lite väl fort.. Men vi alla överlevde iallafall ;)
Hade Fredde och mamma med mig under hela förlossningen :) Var egentligen inte meningen att mamma skulle vara med, men eftersom Fredde var i Gällivare var mamma min backup ifall han inte skulle hinna i tid :) Så mamma var redan med mig på Sunderbyn när Fredde kom dit, så tyckte hon kunde stanna när hon ändå var där :)

Bättre förlossningsberättelse får jag skriva sen när jag kan sitta vid datorn och skriva :) i dagsläget är det inte riktigt aktuellt att sitta vid datorn pga smärtor i de nedre regionerna ;) hehe.
Sen har jag fullt upp med att stirra mig blind på våran underbara son :)



En färsk liten Rasmus på förlossningen :)
20/2-14
kl 21.41
3905 gram
51 cm

Går inte att beskriva hur kär jag är i denna gosse!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0