Trött måndag

Fyfan, på ren jävla svenska, vad jag är trött! Tycker att jag nästan bara sovit i helgen, men ändå är jag totalt slutkörd :/ Sovit bort nästan hela dagen. Är fortfarande så trött att jag funderar på att lägga mig i sängen ganska snart. Är väl den här influensan/förkylningen som gör mig extra trött och påfrestar kroppen.


Ser fram emot nästa vecka :) Fredde har ledigvecka och så har ju lönen kommit tills dess, det innebär shopping till bebis! Vi gjorde upp i september att oktoberlönen ska sättas på allt sovrelaterat till bebis :) Vi ska skruva ihop spjälsängen som jag tagit från mamma, se vilket skick den är i osv. Fast jag är som sugen på en spjälsäng från IKEA.. Måste fundera på den saken ;)
Sedan ska vi ta en tripp till Luleå, har lite grejer som vi ska köpa där. Då ska vi passa på att klämma och känna på lite barnvagnar och bilstolar :) Tror vi i princip kommit överens om vilket babyskydd vi ska ha :)
Fredde kärade ner sig i en Cresent vagn från Barnenshus i Happis. Vi har inte planerat att köpa en sprillans ny vagn, men vi kollar i butik för att få ett hum om vad vi vill ha :) Om det blir en helt ny vagn får vi väl se, men det känns som en onödig kostnad när det finns så mycket begagnat i fint skick :)

ojoj så jag ser fram emot februari! Börjar nu bli så tjatigt med denna väntan! ;)
Längtan blir ju inte direkt bättre av att bebis börjar sprattla när längtan är som störst :) man känner sparkarna ordentligt och kan se hur magen guppar :D

Finaste i helgen var när vi lagt oss i sängen för att sova. Fredde vänder sig mot mig och sätter handen på min mage och sedan är han helt stilla. När bebis sparkar till och han känner det, då ler han stort och säger bara "åh jävlar". Sen vänder han sig nöjd om och somnar ;) haha.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0