Onsdag

Det är bara att inse att jag inte kan påfresta kroppen lika mycket som förut :)
Har idag varit och plockat lite i det nedre sovrummet som är fullt i grejer.. Gjorde plats så vi kan måla om spjälsängen där inne :) Vi blev lite ekonomiska och ska ha antingen spjälsängen jag tagit från mamma, eller den som Freddes mamma frågat om vi vill ha :) Ska titta på den till veckan :)
Sen rensade jag kattlådan och då var det kört. Fogarna gillar absolut inte när jag rensar lådan! Men någon måste ju göra det.. Tur att jag slipper göra det de dagar Fredde är hemma, då är lådan hans jobb ;)

Nu ska jag sätta nudlarna i vattnet, blir ett sent mellanmål idag ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0