Måndag

Drömde inatt att jag skulle föda för tidigt.. Dessutom kom det ut två bebisar! Det hoppas jag ändå att det inte gör när de är dags ;) Tror det räcker gott och väl med en bebis! :)
Sen var Fredde inte så intresserad av bebisarna.. Han typ bara tittade på dem snabbt och sen gick han iväg och gjorde något annat. Men jag tror inte han blir så irl :) Jag har ju sett hur fin han varit med hundarna när de varit valpar, speciellt Felix och Taro :) Sen har svärmor berättat att han var väldigt bra på att underhålla sin lillebror, så jag tror han kommer sköta papparollen hur bra som helst! :)

Blivit lite timmar på sömnkontot under helgen. Detta resulterade i att jag var som en zombie igår. Har lyckats blåsa på i sängen i nästan tolv timmar? förutom ett toabesök där vid 4-tiden, och jag är fortfarande helt slut.. Det enda som står på planeringen idag är föräldragruppen, så jag har gott om tid för att vila upp mig! :) Trist att Fredde inte kommer med idag :( Men men. Jobbet måste gå före, det blir gör dyrt i slutändan om han ska vara ledig hela dagar för att gå på föräldraträff i 1,5 timme.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0