Yepp.

Orka gnälla över baksmälla, det är ju liksom självförvållat och något man valt själv. Man slipper baksmälla genom att låta bli alkoholen. Punkt.
 
Ju mer jag jobbar, desto mer lär jag mig att läsa av människor. Vet nu att det inte är så många som är lämpliga till att jobba inom vård och omsorg. Väldigt många borde inte jobba med människor överhuvudtaget eftersom de absolut inte klarar av att samarbeta med andra.
 
Imorgon kommer min älskling hem! Åååh så jag saknar honom! Och hans hemkomst betyder.... Ja det kan jag inte gå in på nu ;D Men vi har stora planer! ;)
 
Nu ska denna tråkiga gumma gå ner och låsa ytterdörren, borsta tänderna och sedan dra mig upp för trappen igen och lägga mig i sängen och försöka sova :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Spännande! :)

2013-06-24 @ 09:34:23
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0