update

Allt rullar på, men inte i de gamla vanliga banorna. nej nej.
Vi har ju äntligen börjat bo i nya huaet. Hur jävla skönt som helst!
Jag har börjat på mitt semestervikariat den 13e. Har inlett schemat med en monster period som inte lugnar ner sig förrän nästa vecka typ. Men men. Man får hålla ut och tänka på att det ger pengar, inte det lättaste vissa dagar när det känns som att man håller på att dö av trötthet.
I privatlivet är det som att jag för en gångs skull ligger på en jämn nivå. Väldigt skönt de också! Inga större katastrofer mer än mina hjärnspöken som befinner sig mestadels på jobbet (jag vet dock anledningen). Allt bara flyter på, som sagt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0