mardröm..

Vaknade för ett tag sedan med ett ryck.. Drömde en mindre rolig dröm.
På något sätt så började jag misstänka att Fredde redan hade barn med någon annan, bara att han inte visste om det. När jag tog upp det med Fredde så kläcker han ur sig att han har misstänkt samma sak väldigt länge.
ooooh så arg jag blev.
Jag frågade då varför han inte kontaktat tjejen och frågat om det kan vara så att han är pappa till hennes barn. Han svarar att han inte orkat, för han vill ju inte ha barn med henne och har hon hållt ungen hemlig tills nu, då behöver han inte ta pa sig papparollen.
Blev förbannad och tvingade honom att ringa den där tjejen och höra hur det ligger till..
Självklart vaknade jag innan jag fick veta svaret.
Tur att det bara var en dröm!
Fyfan vad hemskt att vara med om något sådant. Först är man ensamma i flera år och kanske påbörjat sin egna lilla familj, och sen får man någon annans unge på halsen mitt i allt. Nä fyfan vad vidrigt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0