äntligen!

Efter en otroligt lång väntan, en evighet känns det som, så har det där efterlängtade plusset äntligen dykt upp!I tre veckor har vi vetat om det. Och det kom som en jävla chock! För det första så var det precis den månaden som jag slarvade med Pergotime (den som vill veta vad det är får Googla) och sedan var det ju fullt upp med husköpet! Vi var ju knappt hemma.. När fasen har lillräkan lyckats bli till liksom? ;) haha.Lillräkan är beräknad till februari, men datum vågar jag mig inte på att gissa :) men om man räknar efter senaste mens 12-13 februari :) tror dock det blir kring 20e :)Nu gäller det bara för lillräkan att stanna kvar där inne! Men denna gång känns det bra! Är i vecka 8 och illamåendet är ett faktum! Graviditeten i höstas lyckades ju knappt gå in i vecka 7, så vi ser ljuset i mörkret :)oooch på onsdag ska jag till mvc för inskrivning! Helt sjukt hur fort allt går :) Barnmorskan ville hålla lite extra koll på mig också med tanke på utomkvedet, så det känns skönt! :)Har varit på Vul också i vecka 6, och där såg allt perfekt ut, det gick inte att missa att lillräkan sitter rätt denna gång! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Men vad roligt! Stort grattis till er :)

2013-07-01 @ 09:15:22
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0