Sjukanmäld

klarade inte av att fara till jobbet idag :( Har börjat sova så dåligt, drömmer så förbaskat konstigt och vaknar hela tiden, så idag vaknade jag upp med huvudvärk. Denna huvudvärk har varit allt annat än lätt att bota, för det är omöjligt att behålla alvedonen om jag sväljer den, den kommer isåfall upp lika fort igen. Har hållt på med detta illamående sedan halv 6 i morse. Först nu får jag behålla lite vatten som jag druckit. skönt! inte så roligt att hålla på och torrkräkas..

Idag är det mvc som gäller. För andra gången i rad så har denna graviditet krockat med Taros tandplockning i Öjebyn.. Men denna gång har jag släppt tyglarna och låter svärmor åka dit med honom istället. Det är dags att jag släpper kontrollen och börjar lita på att andra kan ta hand om mina barn :) hehe. Det kommer säkert gå bra :) Men det känns hemskt i mammahjärtat att inte få vara med när han ska drogas och dra ut tänder :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0