Torsdag

Just nu känner jag mig rofylld i kroppen, fast jag känner ju samtidigt stress över att jag har tenta imorgon och jag har inte direkt pluggat bra till det.. Borde egentligen sitta med näsan i mina anteckningar nu, men motivationen är som bortblåst.
Jag vill vara en plugghäst. För det är roligt att plugga, men jag är så fruktansvärt less. Jag har inte den där envisheten i mig som jag verkligen skulle behöva, som jag vill ha.
Aja. Nu har det blivit som det har blivit, inget jag kan göra åt det nu.
 
Det jag tänkte visa var lite bilder på när vi fixat om i vardagsrummet.
Fredrik har beställt ett hemmabiosystem, riktigt skönt! Nu slipper jag de där storasen som stod där och tog en massa plats :)
 



Lite mörkt.. Men Fredriks dator står nu där i hörnet där högtalaren tidigare stod :)
 
 
 
Blev väldigt nöjd, måste jag säga. Kanske är därför jag känner mig så rofylld just nu?
Bryr mig inte heller att köket för tillfället ser ut som ett mindre bombnedslag. Fullt med grejer ÖVERALLT. Vet inte vart jag ska börja för att få ordning på svinstian..
 
Nu har jag iallafall bestämt mig för att smågrejer och annat skrot INTE ska finnas i detta hus. Det ska bort, bort, bort!! Vill ha det rent och snyggt. Inte massa smågrejer överallt som får det att se så stökigt ut.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0