Söndag

Fullt upp de senaste dagarna. Förutom igår då, då tog jag mig tid att inviga symaskinen.
Känns som att vi knappt varit hemma de under denna vecka som gått? Vi skulle även ha varit och hälsat på hos Gabbi och Ricke, men inte har det heller hunnit bli av. Så jag är lagomt less. Vi har flängt omkring och försökt få saker gjorda men ändå så har ingenting blivit gjort?
Äh. Jag vet inte..
Men nu jävlar. Nu har Fredrik åkt till Gällivare igen. Nu är det slut på hans semester. Känns väldigt tråkigt att vara ensam igen, men på ett annat sätt så känns det ändå bra, för då kan jag återgå till mina gamla (och nya) rutiner. När Fredrik är hemma blir det som att jag skiter fullständigt i allt, orkar inte göra någonting, och kommer knappt ihåg något, blir typ handikappad när han är hemma. Inget illa menat, men jag prioriterar fel helt enkelt.
 
Imorgon ska jag till Kalix och göra det där förbannade Socialpsykiatri provet.
Har jag pluggat i helgen då?
Nej.
Ångest?
Ja!
Snart, snart, snart är den här skiten över. Fan vad jag längtar!
Funderar på om jag vågar ta med mig Lotus, att han sitter i bilen och väntar medans jag är och skriver provet.. Borde egentligen inte vara några problem om det inte är allt för kallt ute. Tänkte då fara på DjurMagazinet och köpa lite grejer som jag tänkt köpa åt Lotus ett tag, bland annat en klövjeväska.
Sen tänkte jag passa på att ta en långpromenad när jag ändå är där, om jag tar med mig Lotus dvs. Tråkigt att gå ensam. Måste i så fall komma ihåg att tejpa hälarna, får fortfarande hemska skavsår från mina skor, och de är flera månader sedan jag köpte dem och använder dem alltid. När ska jag hitta ett par skor som inte ger mig skavsår? Skitfötter, de är där problemet sitter. Äckeljävla ankfötter.
 
Nämen.
Ska väl ta och försöka plugga lite. Kanske kokar mig kaffe och drar en no sleep för att vända tillbaka dygnet? Vargtimmarna för mig vid en no sleep är ju vid 11-12 tiden ;p men då kommer jag vara inne i Kalix på promenad om jag tar med mig Lotus ;p
 
Finis <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0