Dove pure & sensitive body lotion

Eftersom jag är en Buzzador har jag fått hem denna body lotion.
Har använt den i några veckors tid, och jag gillar den!
Fri från parfym, fri från alkohol!
Jag har väldigt torr och känslig hud. Allergisk mot väldigt många hudkrämer, speciellt de med parfym. Får hemska utslag som bränner och kliar, om jag inte är försiktig med vad jag använder för body lotion. Vad som helst passar inte min kräsna hud.
Denna body lotion har gått hur bra som helst att använda. Den känns inte kladdig heller, tycker huden dragit åt sig den snabbt! Dock kanske inte nog fet för min torra hud, men jag kan inte klaga! :)
4 av 5 får den av mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0