Utmaning

Jag har fått en bloggaward av Mia.
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till
bloggar som har färre än 200 följare. Berätta på din blogg vilka
du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv på deras bloggar att
de fått utmärkelsen av dig. Svara på frågorna du fått av den som gett
dig utmärkelsen. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.
 
5 frågor som jag ska svara på:
Vilken är din favoritmat?
Oj, jag har perioder med favoritmat. Är t.ex nu inne i en period då jag hela tiden är fruktansvärt sugen på Fredriks pasta carbonara! Mmm bacon. De är bacon jag vill ha, så blir en hel del! haha.

Vad gör du helst på fredagkvällarna?
Hmm. Ligga i soffan och se någon serie tillsammans med Fredrik! Sen en massa gotta på bordet också, som man trycker i sig ;) Det, är vad jag helst vill göra en fredagskväll!

Om du fick vara kändis för en dag, vem skulle du vilja vara och varför?
 Svår fråga.. Den första kändisen jag kan komma att tänka på är Marilyn Manson. Han har blivit en stor del av mitt liv och jag är väldigt nyfiken på honom. Skulle vela veta varför han är som han är, hur han tänker och känner. Hur är livet som Marilyn Manson?

Vad äter du helst när du går ut på restaurang?
Kommer inte ihåg när jag senast var på en restaurang som inte var en kinarestaurang eller pizzeria osv ;) haha. Det är några år sedan och då blev det plankstek. Fruktansvärt gott!
På kina blir det oftast kyckling i currysås eller friterad kyckling med sötsur sås ;)
På pizzeria blir det i princip alltid en Vesuvio, löv it! Jag är en tråkig människa ;)

Om du går på en första dejt med någon, vad skulle ni göra?
Jag vet inte ens vad man gör när man dejtar! haha.
 
 

De som jag nominerar är: Josse, Ronja, Bea, Erica ..
Tog bort femte bloggaren, vill inte skapa problem och orkar inte leta fram en till som inte är en bloggare i klass med Kenza ;) haha
Dessa frågor är ju inget tvång.. Och jag orkar inte börja meddela bloggarna ;) Så om ni råkar trilla in på bloggen får ni göra som ni vill!


5 frågor som de nominerade ska svara på:
- När du var barn, vad drömde du om att bli "när du blir stor" ?
- Drömresan, vart och varför?

- Vart ser du dig själv om två år? (är lite kärringen mot strömmen och tar två år istället för fem och tio som brukar vara standard)
- Har du någon förebild? I så fall, vem och varför?
- Varför tror du att skilsmässor ökar? Vad tycker du att man ska göra för att hålla glöden igång i ett förhållande, inte tröttna på varandra och göra slut?

 

Sista frågan misstolkas väl nu som att jag och Fredrik har problem, vilket vi inte har. Tänkte mer på detta med att separationer, skilsmässor osv blir allt mer vanligt idag. Varför är det så? Ger man upp för lätt idag?


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att läsa dina svar! :)

2013-02-15 @ 18:02:27
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0