Torsdag

Idag har jag haft en mycket bättre dag.
Nästan åtta timmars sömn, fast jag har ändå sovit väldigt oroligt dessa timmar. Energin bara rann av mig vid sju tiden. Fick halvspringa till soffan och lägga mig. Sovit ca två timmar. Skönt som fan, men jag blir ju lite rädd när energin bara rinner av mig på det där sättet.
 
Jaja.
Vid tio tiden idag var jag och hämtade Gabbi och så åkte vi till Kalix för att gå på den där "Växa i Kalix" mässan, eller vad man nu kallar det. När vi var och lunchade igår så visade sig att vi båda var tvungna att gå på den där mässan, så vi beslöt att gå på den tillsammans :) Det blir ju roligare då :)
Efter att ha gått runt och kollat mellan de olika borden, så åkte for vi in till "stan". Handlade lite. Blev ett besök på Mariannes Skor, gjorde ett riktigt fynd! 70% REA = ca 170 kr betalade jag för snygg skorna! Och assköna är de också! Eller neeej, herregud. Hur kan jag skriva ut reapriset?! Det viktiga priset är ju att de hade kostat närmare 600kr innan rean. Egentligen skulle jag ju låtsas att jag betalt ordinarie pris för dem ;)
 
 
Trots mitt billiga fynd så började det klia nå fruktansvärt i shoppingfingrarna.
Ett besök på Chili och jag fick mig ett par baggy jeans för 399 kr. Har väldigt länge velat ha ett par baggy jeans, så lika bra att passa på medans det finns!
När vi lika var där for vi in på Buketten och frågade vad jag gör för fel som dödar min miniros som jag fått av svärisarna. Fick svaret att jag mest troligt inte gör något fel, de dör inomhus oftast. De vill vara utomhus :) Så om den klarar sig till våren ska jag gräva ner den :)
Självklart blev det ett köp av en Hortensia + kruka. Har fastnat för Hortensior efter att ha sett Gossip girl :) En riktigt fin blomma! Tycker dock den ser lite felplacerad ut i vardagsrumsfönstret, så ska se om jag hittar en bättre plats åt den någonstans :)
Var också in på systemet och köpte mig lite vin. Vitt vin, för de är fasen det enda som går ner! Har googlat efter viner som är lätta att dricka för en som inte är förtjust i det. Blev Tre apor och Black Tower. Sitter nu och smuttar på ett glas Tre apor. Smakar ju inte råttgift och ger ingen besk eftersmak. Kanske lilla Sandra kan lära sig att dricka vin hon också?
 
Annars har jag väl inte så mycket mer på hjärtat. Mer än att min älskling kommer hem imorgon!! Fan vad jag längtar! Helt sjukt hur man kan känna så här för någon efter 4½ år ;) haha. Trodde fan inte det var möjligt :) Betyder väl bara att jag träffat fel killar tidigare helt enkelt, och att jag äntligen träffat den rätta :)
 
Jag idag :) Hade väl en så kallad "snygg-dag", som jag kallar de ;) haha
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0