Måndag

Fullt upp igen.
Fredrik har varit hemma i helgen ju, så då har jag velat tillbringa så mycket tid som möjligt med honom :)
Lördag blev det att åka till Gabbi och Ricke på en mysa kväll :) Lite vin, kex och ost osv. Väldigt mysigt vare, och framförallt roligt! :)
Annars har vi väl mest tagit det lugnt tror jag.
 
Idag har jag varit i Sunderbyn för det där bedömningssamtalet på psykiatrin. Gick väldigt bra måste jag säga. Hade Gabbi med mig så resan dit och hem blev ju inte tråkig i alla fall :)
Sjuksköterskan jag pratade med tyckte att jag visade väldigt mycket tecken på adhd.. Så ja, nu är det bara att vänta och se vad läkaren kommer att säga. Och så en depression på det. Får som sagt vänta och se vad domen blir.
När jag var klar där så åkte vi in till Luleå och skulle käka på Waldorf, blev en liten snabb sväng in på Lagerhaus innan vi gick å äta ;) 
 
Men men.. Ja, jag tänkte väl mest slänga in en snabb uppdatering. Har lite people som sitter och väntar på att jag ska logga in på GW2 ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0