Fredag

Vi (läs jag) började dagen med ett raseriutbrott. TUR att helvetet snart är över! För imorgon när jag vaknar påbörjar jag min medicinering mot adhd. Läkaren på psykiatrin sa att jag har en djup depression, men att jag samtidigt visar så många tecken på adhd, så han ville sätta in behandling i en månad för att se om jag blir bättre i humöret.
Kommer bli tungt ändå, samtal varje fredag med sjuksköterskan från psykiatrin i Sunderbyn, telefonsamtal såklart, skiter ju inte pengar så har inte råd att åka dit varje vecka. Sen ska jag få tid till att komma på någon slags samtalsterapi (?) i Kalix. Nu kan det bara bli bättre, hoppas jag.
Adhd går ju inte att bota, men det går ju att lindra lite iallafall.
 
Är fruktansvärt trött, men jag tänker svepa min RedBull och sedan sätta igång och städa lite. Ser ut som att en bomb slagit ner.. Hade städat halvfint iallafall innan Fredrik kom hem, men nu har han lastat en massa grejer på köksbordet, samma visa varje gång när han kommer hem från Gällivare :p hehe. Fast köksbordet får fan han rensa upp.
Fredrik kanske får besök i helgen och vill ha det någorlunda städat då. Sen har jag legat på latsidan denna vecka och skjutit upp alla måsten, så jag har en del städning annars också att ta igen.
Sen på söndag ska vi iväg på hemligt uppdrag! Ser fram emot det ;)
 
Min fina <3 Hade aldrig klarat mig igenom allt helvete utan dig. <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0