Onsdag

Inget vettigt gjort idag heller.
Börjar vara grymt sugen på en ridtur! Skulle vara mysigt med en egen häst..
Inte ens två månader kvar av skolan, sen är det äckliga arbetsförmedlingen som gäller. Urk. Känner mig inte ett dugg sugen på att ha med arbetsförmedlingen att göra, det funkade ju inte alls förra gången. Sen sitta och mögla och vänta och hoppas på att bemanningen ringer så man får jobba..
Samtidigt så vill jag att den här skolmardrömmen ska vara över. Fy fan vad jag är less på att plugga! Går ju bara åt helvete hur lite eller mycket jag än försöker!
 
En dusch. Nu skiter jag i resten av alla måsten under resten av kvällen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0