Fredag

Känns bättre idag!
Var kung i baren igen på praktiken ;) haha. Det där börjar sätta sig i huvudet nu också! Jobba som Usk på en vårdcentral, det kan jag verkligen tänka mig! Fruktansvärt roligt :) Idag har jag fått sticka två gånger också, ingen av patienterna klagade, de tyckte att det gick smidigt :) Fick tacka och suga åt mig av de snälla orden, det behövde jag :) När jag stack och fick så fint beröm, då började det kännas som att, vafan, jag söker till LTU på en gång och läser till sjuksköterska istället ;D haha.
Aja. Kanske i framtiden! I dagens läge orkar jag inte läsa på den nivån :) Men det finns där i bakhuvudet på mig!
 
Har varit väldigt ledsen de senaste veckorna. Känns som att allt jag vill göra blir förstört pga en sak. Nu har jag kommit på vad jag vill göra, en hobby, som jag kan göra här hemma! :) I veckan när Fredrik är ledig ska vi åka efter praktiken och handla det som behövs för att jag ska kunna testa och se om de är något för mig :D
Tänkte också börja sticka och virka igen, så jag kan varva lite, så jag inte tröttnar på det jag nu tänkt testa på ;D
Längtar till framtiden, haha. Med det menar jag tills vi renoverat klart inomhus, så jag får mer förvaring och kan dra fram symaskinen och börja sy! Att sy är så fruktansvärt roligt! Väldigt många år sedan jag gjorde det.. Får se sen om man kommer ihåg hur man gör när det är dags att börja igen ;) Har ju inte testat symaskinen jag fick av mommo :(
 
aja. ska ta och sätta igång med hushållssysslor nu. Som vanligt råkade jag somna på soffan ett tag.. :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0