Fredag

Men OJ vad roligt.
Jag fick försäkringspengarna. Två stycken har redan sagt: "lägg pengarna på bilen".. HAHA! JO ELLER HUR! Den där bilen ska inte få en enda jävla krona av dessa pengar. Den där bilen har redan kostat mig nog många tusenlappar. Dessutom börjar jag vara så förbannat less på den. Fredrik har plockat isär den och där har den stått i två år, ingenting händer.
Den där bilen ger mig inge glädje nå mer. Har bara lust att skicka skrothögen på skroten.
Fredrik planerar och fantiserar om vad han ska göra med bilen när han renoverar, men INGENTING händer.
Ska sätta mig och spela Sims innan jag börjar dra upp allt som Fredrik lovat mig, men som inte blivit gjorda. Ska inte hänga ut honom på det sättet. Den smällen får han ta sen själv.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0