Onsdag

3 jävla veckor har jag på mig att göra klart alla kurser.. Vette fan hur jag ska hinna!
Är så stressad så kan inte sova. Axlar och nacke värker som satan, känns typ som nackspärr eller nå.. Fredrik tog igår kväll och masserade in axlarna och nacken med tigerbalsam, men tycker inte det hjälper nå vidare. Knarkar värktabletter också.. Idag blev jag så less så jag tog äntligen tummen ur röven och köpte mig en vetekudde! Åååh så skön den är på axlarna!
Dock kan jag inte slappna av, så den hjälper mig inge vidare.. Att slappna av nu vore rena döden för mina studier.
Fredrik gör så gott han kan för att avlasta mig, men tyvärr hjälper det mig inte nå mycket, för det är jag som måste påminna honom om vad som måste göras.. så jag är lika trött psykiskt ändå..
 
Aja. Har inte tid nu att sitta här och skriva gojja. Tillbaka med näsan i böckerna igen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0