Lördag

Det går framåt med byggandet! Jag hjälper ju inte direkt till där ute, men jag kastade ihop till en ugnspannakaka tidigare idag så de fick lite mat i magen :) När jag var ute för typ en timme sedan, då hade dem börjat lägga på takplåtarna! Gud så skönt! Tror ju inte de hinner klart idag, men det är ju på gång nu iallafall! Förhoppningsvis så slipper jag den där förbaskade presenningen som täcker 2 fönster, vill gärna ha ett fönster tillbaka :p , bor i ett evigt mörker just nu ;p haha.
Fredrik har även sagt att dem mest troligt kommer att fortsätta med utbyggnaden/toaletten under vintern. De ska göra det som behövs utomhus för att sedan börja inomhus. Ooooh vad roligt att vara utan toalett ;p Tror jag får bosätta mig hos mamma under den tiden :p
Hade ju velat börja med sovrummet.. Förhoppningsvis får min bror tummen ur röven och kan komma och hjälpa mig med det :)
 
Annars? Precis skickat in sista arbetsområdet i Etik. Nu är jag äntligen klar med den kursen!
Känner mig rätt nöjd med min prestation idag när det gäller plugg, men tänkte ta och försöka mig på Mänken igen. Den kursen har liksom legat och skräpat i flera veckor nu. Skulle vara skönt att bli av med den..
 
Sen verkar det som att min älskade Felix har blivit sjuk :(
Han har matvägrat under en längre tid, men igår och idag har det varit totalt omöjligt att få i honom någon mat. I morse gick han inte ens fram för att nosa på maten.. Jag trodde att det var vanlig matvägran, så jag blev irriterad när Fredrik tänkte dalta med Felix och ge honom lite pannkaka. Förstå min förvåning när han vände bort huvudet när Fredrik kom med pannkakan!
Tror han har liiite feber, men är inte säker. Tror nästan en veterinär skulle klassa hans temperatur som feber iallafall. Håller lite koll på honom nu.. Tar tempen med jämna mellanrum och tvingar i honom vatten. 
Stackarn kan knappt hålla ögonen öppna :( 
Han harklar från och till och låter väldigt tjock i halsen :(
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0