Hopplös..

Egentligen borde jag sitta och plugga inför tentan imorgon.
Vad gör jag istället?
Jo, jag leker med hundarna eller så köper jag böcker på nätet!
Helt jävla hopplös är jag för tillfället.
Ska på en strax börja plugga lite. Har ändå haft för få dagar på mig, så kommer nog ändå inte klara provet. Är lite arg på mig själv över att jag inte bad läraren om att få göra provet på fredag istället.. Men men.. Är man dum så är man. Bara ge det ett försök.
Mycket tankar som far runt i skallen just nu. Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Fortsätta kämpa eller ge upp? Jag vill inte ge upp, men jag orkar inte med dessa problem längre. Detta problem har inte med skolan att göra..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0