....

Gick ju väldigt bra att vända tillbaka dygnet.. Jag är ju liksom vaken fortfarande?
Vid 18-tiden somnade jag på soffan och sov till 23-tiden då Fredrik ringde och väckte mig. Great.
Visst, jag har nu börjat bli trött igen, men kommer garanterat sova bort halva dagen imorgon bara för att jag var så dum och somnade på soffan :(
 
Sen en sak som jag funderat på idag.. FAN vad många har börjat stressa med julen de senaste åren.. Alltså, jag har sett på väldigt många ställen på nätet där dem redan julpyntat för fullt.
Julen är väldigt mysig, det förnekar jag inte. Men att man ska överdriva redan i slutet på oktober? Varför?
På styleroom.se började jag se julalbum redan i augusti liksom..
För mig är det inte lika roligt när man ska börja pynta så tidigt, tycker det för min del förstör meningen med julen lite.. Jag hade kunnat ha julpyntat halva året, men då blir det ju inte lika speciellt när det väl är december och julen närmar sig.
Bara min tanke och åsikt, alla gör som dem vill. Men jag sparar på krutet till den 1 december :) Inte många dagar dit, och tråkigt nog saknar jag inspiration i år..
Satt ju en höst och kämpade med mina kottar, och de är spårlöst försvunna. Hittar dem ingenstans! Jag var 100% säker på att jag satt dem i julpyntslådan, men förra julen så var dem inte där..
Funderar på om jag ska orka göra nya eller om jag ska skita i det..
 
Åååh vart har dem tagit vägen? Inte fan var jag väl så dum att jag kastade dem?!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0