Onsdag

Denna dag har gått så segt så de är fruktansvärt!
Är väl så för att jag vaknat tidigare än jag brukar göra.. Uscha.. Blev till och med klar med min "att göra" lista innan klockan hunnit bli halv tre. Har då även hunnit vara i Kalix och göra provet och handla, sen när jag kom hem har jag varit ute med Lotus och tränat lite "agility" (vad man nu ska kalla de när man bara har en tunnel och gamla oljedunkar med en kratta över som ett hinder)..
Provet gick väl bra, är helt säker på att det åtminståne blir godkänt, och då är jag nöjd. Skulle väl egentligen vela ha högre betyg, men just nu orkar inte min hjärna arbeta så hårt..

Aja. Ska blir ändå en massa skit skrivet här så lika bra att gå ut i köket och värma upp lite middag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0