Fredag

Idag hände något ovanligt!
Ett larm behövde bara ringa idag, sen var jag klarvaken! 6.30 var klockan! Låg kvar i sängen några minuter också utan att somna om. De händer typ aldrig!
Märks att hundarna inte är vana att stiga upp så här tidigt! ;) De var glada över att få komma ut en sväng och få frukost, men sen har de lagt sig för att sova igen ;) haha.

Usch vilket väder, såg nyss att de börjat regna! :(
Tråkigt att det alltid ska bli dåligt väder när Fredrik kommer hem :( Hade tänkt att vi skulle gå på lång promenad idag. Hoppas på att det blir bättre under dagen :)

Ska strax sätta mig i mercan och åka iväg till Kalix. Klockan nio ska vi få tillbaka våra prov. Är ruskigt nervös över att jag gjort bort mig totalt, men jag försöker hoppas på det bästa :)
Måste vara där tidigare än nio.. Brukar alltid komma innan lektionen börjar, 5-10 minuter innan, men då brukar läraren redan ha startat lektionen! :S Inte så roligt att känna sig sen även om man inte är de..

Nåjå. Ska ta och gå till badrummet och borsta tänderna och sedan göra mig klar för att åka iväg.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0