Torsdag

Fasiken vilken effektiv dag jag haft, eller någorlunda iallafall.
På morgonen innan skolan hann jag vara ute med hundarna, sätta igång en tvätt, städa toaletten, ringa ett samtal och äta frukost :) Var även i god tid till lektionen :) Hur skön morgon som helst!
Efter lektionen for jag till ICA och handlade lite.
Sedan jag kommit hem har jag hängt tvätt, satt igång en ny tvätt och ätit lite "mellanmål".

Är ingen romantisk person, men ikväll har jag tänkt att vi ska ha en myskväll här hemma när Fredrik kommer hem :) Köpte en massa frukt som jag tänkte kan vara gott att knapra på :) Sen en glass som jag hoppas är god :)
Vet inte vad som hänt med mig ;D haha. Vill skämma bort min gubbe hela tiden :)
Förra veckan när han kom hem låg en t-shirt och väntade på honom :)

Nå nu ska jag sätta igång och börja fixa lite här hemma. Köksbordet ser ut som en soptipp igen. Den där förbaskade reklamen som man samlar på sig.. Marsvinsburen ska rengöras. Dammsuga, skura och dammtorka hade jag också tänkt hinna med.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0