Tisdag

Idag är det den 20 mars, vilket betyder att min gubbe fyller år! :) Hela 27 år, fasen så gammal han börjar bli! ;)
Känns konstigt att tiden gått så fort.. Känns som att det var förra året vi träffades, Fredrik var 23 och jag 17.. hehe. Som tur är så har Fredrik inte förändrats med sin ålder ;) Han är fortfarande samma "gamla", roliga Fredrik! :) <3
Tror ingen har fått mig att skratta så mycket som Fredrik har gjort :) Som han sa när vi var i Happis för några veckor sedan med hans syskon: "jag är en rolig människa" :D haha.
Tycker inte att han förändrats något sedan vi blev tillsammans :) Eller ja, han har blivit mycket bättre på att säga vad han tycker och tänker, men de är ju bara positivt!

Känns så tråkigt när han är i Gällivare just nu :(
Får "fira" min gubbe i helgen :) Fredrik tycker inte att det är något att fira, men lite go fika måste man väl göra ;)

Aja. Håller just nu på och frostar av frysen. Ska strax börja plugga också. Måste verkligen skärpa mig när det gäller pluggandet..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0