Fredag

Skrivningen gick åt h-vete!
Satt hur länge som helst och försökte komma på bra svar på frågorna. Fick istället skriva det första bästa som kom upp i huvudet, och chansa på typ allt. Hjärnsläpp. Vissa av frågorna vet jag att jag KAN, men i helvete att jag kunde komma på svaret!
Måste plugga ännu hårdare, och se till att fixa till min sömn! Så enkelt är det. Måste lära mig att sova lagom, inte sova för många eller för få timmar, som jag gör nu. Ena natten sover jag 12 timmar, andra 5 och den tredje 7 timmar. Aldrig blir det lagom.

Aja. Får se vad som händer idag. Tänkte väl sätta igång och läsa i boken inför nästa kurs, så jag har en liten humm om vad som komma skall.
Kanske blir att åka iväg och hämta en bil till idag, en w124 kombi :p hehe. Vet inte vad Fredrik ska ha den till, då vi redan har en, men han får göra som han vill, de är hans pengar! :)


skulle vela ha den här killens energi!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0