Bara för att jag är så bra på att blogga..

Namn - Sandra
Piercingar - 6st i öronen. Vill ha fler piercingar, inte bara i öronen.
Tatueringar - 2 st, blir definitivt fler!!
Längd - 164 cm
Skostorlek - 38/39
Hårfärg - Brunt
Är du kär i någon - Oja!
Önskar du att du bodde någon annanstans - För det mesta, ja. Inget fel på huset eller Kalix, men skulle vara skönt med lite ombyte :)
Tänker du på självmord - Nej, men ibland känns det som att det varit skönt att bara få slippa all skit.
Tycker andra att du är attraktiv - Vet iaf en som tycker de ;) hehe.
Dricker du - Alkohol? - mer och mer sällan. Senast nyår, alkohol är inte min grej längre :)
Använder du droger - Nej, kan stolt säga att jag aldrig testat och aldrig ens tänkt tanken! :)
Vilket shampoo använder du - Jaaa.. öööh. Vad fan heter det?! Justja, Såklart! heter det. Är miljömärkt och ska inte innehålla en massa skit. Köper det på Willys :)
Vad är du rädd för - Är rädd för mycket, men senaste tiden har jag utvecklat en rädsla för att bli gammal.
Gillar du att tvätta - Njaaa.   

Din första:
Operation: Aldrig opererats. 
Första piercingen: Öronen
Första priset: Jag vinner aldrig.
Första sporten du började med: Ridning.
Första husdjuret: Mitt första egna djur var en hund.
Första semestern: Kommer inte ihåg.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Vatten
Ska du: Ingenstans
Lyssnar du på: Big brother på tv.
Väntar du på: Inget speciellt.
Tittar du på: Dataskärmen och tv:n
Har på du på dig: Ljusblå huvtröja och mina svarta Nike byxor.

Din framtid:
Barn: Absolut! Vill ha många barn, fast Fredrik sträcker sig max 2, så man får se hur det blir i framtiden ;)
Giftemål: Tidigare har jag inte varit intresserad av giftemål, men sen jag träffade Fredrik har jag ändrat åsikt :) Han har lovat mig att vi ska gifta oss innan jag fyllt 30! Även om han inte är så sugen på det ;)
Karriär: Får väl se hur det blir. Hoppas iaf att jag får ett arbete som jag tycker om :)

Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Haha. Vet inte hur många gånger jag fått söka halvt ihjäl mig efter de där förbaskade glasögonen! Tur att jag inte behöver använda dem längre :)
Brutit ett ben: Nej, men haft en spricka i handleden.
Rymt hemifrån: Inte vad jag kan komma ihåg.
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja.
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Inte direkt. 
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej.
Mirakel: Nej, för det händer aldrig mig.
Aliens: Utomjordingar tror jag helt klart på. Något måste finnas där ute.
Magi: Njaa..
Himlen: Nej.
Tomten: Nej.
Änglar: Lite kanske. Alltså då tänker jag typ på döda som vakar över en.

Senaste:
Film du hyrde: Minns ej.
Film du köpte: Minns ej.
Låten du lyssnade på: Marilyn Manson - No reflection
Låten du hade på hjärnan: Den där jävla Justin Bieber låten, vad fan den nu hette :p
personen du ringde: Fredrik
program du tittade på: Big brother
person som du tänkte på: Fredrik <3

Favorit:
Mat: Nu tänker jag inte svara lax och potatis! hehe. Vette fasen om jag har någon favoritmat längre, tycker om så mycket :)
Låt: Olika.
Sak att göra: Öhm.. Mysa med Fredrik kanske :).
Dryck: Nu för tiden är det Coca cola som gäller..
Bil: Mercedes, såklart!

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: Har hänt några gånger..
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Typ ingen. Hälsar på ett fåtal om man råkar på någon..
Ärr du har på kroppen: Har några stycken..

Senaste:
Tidning du läste: NSD
Personen du fick mail av: Öhm.. Buzzador.
Personen du fick brev av: Telia, tror jag.
Personen du fick sms av: The one and only, Löken! :D
Saken du köpte: Te, vi har blivit riktiga te drickare här i huset! :)

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Städat och legat i soffan mellan varven, varit otroligt seg idag..
Var det kul: Nej.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på om jag har en tid att passa eller inte.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Se tv och sova.
Är du seriös: Det beror på om jag behöver vara seriös
Var har du ont: har lite ont i axlar/nacke.. Legat i någon konstig position förra natten..
Använder du hårspray: Väldigt sällan nu för tiden. Blir väl lite om jag ska vara "fin i håret".. hehe.
Kan du stå på händer: Nej.
Håkan Hellström eller The Ark: Huvvaligen. Ingen av dem.
Salt eller socker: Hmm.. Idag väljer jag socker.
Gillar du ketchup: Aa.
Är du glad nu: Varken glad eller ledsen.
Var du glad igår: Självklart! :) Är nästan alltid glad när min älskade gubbe är hemma! :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Kanske. Kan inte komma på någon just nu.
Stockholm är: Stockholm, helt enkelt..
Kan du sjunga: Ja, men det låter inte bra i mina öron.
Mer värt än guld: Min familj :)
Spaghetti eller makaroner: Spela roll. Pasta som pasta..
Ett land jag helst vill besöka: Finns många länder jag vill besöka, men om jag måste välja ett så är det Storbritannien!
Påsar: Är bra att ha.
Ska bli skoj: Att Fredrik kommer hem på torsdag! :D
Ska inte bli skoj: brevet eller samtalet jag väntar från vårdcentralen. uäck.
Sparar till: Har lite olika spartkonton, ett är till för renoveringen av min älskade bil, det andra är bara för att det är bra att ha undansparade pengar om det skulle bli kris med pengar :) Ska fixa ett sparkonto till hundarna, är alltid bra att ha pengar till oväntade veterinärutgifter!
Sparar också kontanter. Har jag kontanter på mig åker det i husrenoveringskuvertet. Får jag pengar i julklapp eller födelsedagspresent åker de i tatueringskuvertet :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0