Tisdag

Jävla skit dag!
Jobbet gick åt helvete idag.. Inga gamlingar har blivit misskötta eller så, men tiderna var omöjliga att hålla pga en massa saker.
Hoppas det går bättre imorgon, för en likadan dag som denna orkar jag fan inte med inom en snar framtid.

Efter jobbet kom jag hem och såg att jag fått mejl, klarade som väntat inte provet jag gjorde i fredags. Förstår inte hur läraren tror att jag ska klara av ett prov när jag inte ens fått svar på om mina inskickade uppgifter var rätt. Blir omtenta i augusti, men kommer inte klara den heller.
Men men..

Saknar min gubbe. Vill ha han hemma.. Hade varit mycket bättre om han varit hemma, han kan alltid få mig på bättre humör.. Älskade gubbe <3 Känns helt sjukt att man kan älska någon så mycket :) Snart fyra år tillsammans och känslorna är fortfarande lika starka, om inte ännu starkare <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0