Söndag

Jävlar! Har sett att det snackats om att blogg.se gjort något nytt när man loggar in, men inte trodde jag att det skulle bli så här avancerat! ;) haha. Tog ett tag innan jag förstod vars jag skulle in och skriva ;)
 
Jobbat delad tur idag. På ett sätt gillar jag delad tur, men samtidigt inte. Skönt att få vara ledig några timmar under dagen, men ändå jobbigt när man sen måste åka tillbaka igen. Orkar ju inte direkt stanna på jobbet från 12.00 till 16.30, så jag åker hem.
Går bättre och bättre på jobbet måste jag säga.
 
Hade tänkt sova lääänge imorgon, är då ledig. Men kom på att jag verkligen skulle behöva ringa vårdcentralen, myggbetten driver mig till vansinne! Som jag sagt tidigare så reagerar jag nå fruktansvärt på myggbett.. Receptfria allergitabletter fungerar inte, men har testat en receptbelagd en gång, och den var hur bra som helst! :)
 
Ojoj. Nu kom Fredrik hem och berättade att toan ska byggas ut! :D wohoo!
Nä. ska sitta och diskutera med Fredrik lite, blir snart sängen för min del. Har en hel del sömn att ta igen ;)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0