Onsdag

Förflyttningsutbildning och vikariemöte idag! Gick fin fint!
Förflyttningsutbildningen var intressant. Men tror dock inte att jag kommer att komma ihåg att använda mina nya kunskaper när det är dags att hjälpa en vårdtagare att flytta sig ;) hehe.

När jag kom hem så blev det att åka iväg till svärföräldrarna. Satt där och surrade på hur länge som helst :) Trevligt att göra sånt ibland också :)

Borde egentligen plugga eller sova just nu, men just nu är min hjärna i uppror.. Kommer jag klara det?! Ska försöka bita ihop.. Har en tendens till att måla djävulen på väggen långt innan någonting har hänt.. Kommer säkert gå bra, är bara mitt huvud som blir fuckat och så en stor, tjock klump i magen på det.. usch.
Blir så less på min ständiga otur. Kan det aldrig vända? Måste alltid en positiv händelse alltid följas av flera negativa?

aja. Sista intro dagen imorgon, skrivning på fredag, sen får jag äntligen ta helg! På måndag hoppar jag på mitt vikariat!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0