Fredag

Denna dag har varit väldigt seg. Jag har trotts det fått gjort allt som jag tänkt göra! Men segt har det gått..
Skoluppgifterna skulle skrivas in på datorn och skickas in till läraren, vilket tog en jävla tid, men dem är iallafall inskickade idag! :)

Har börjat ensamträna hundarna. De har inte varit hemma ensamma under någon lång tid på länge, så jag vill förbereda dem inför dagen då jag börjar jobba. Hittills går det bra, men har inte lämnat dem några längre stunder. Lotus har ju haft sina "dumheter" tidigare då han på något sätt tagit sig upp på diskbänken när han fått vara ensam.. haha. Var som roligt att se han sitta framför fönstret när vi kom med bilen xD haha.
Ska i helgen och köpa en massa goda ben, och någon bättre leksak som kanske motstår hans tänder ett tag, så han har något att göra när han blir ensam. Annars får jag väl helt enkelt tömma bort allt från köksbänken och låta honom hoppa upp där, kan ju inte göra så mycket mer än så..

Aja. Blir väl sängen snart. Måste lära mig att somna tidigare och stiga upp tidigt, för i sommar kommer jag börja jobba de flesta dagar redan 7.00, så då måste jag stiga upp vid 5 tiden, senast!


Satt och lekte med min kamera förra helgen, upptäckte något som jag tror kallades typ "fish eye effekt".. haha. Lotus ser ju väldigt intelligent ut! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0