Tisdag

Jobbat kort kväll idag.
Blev en halvtimme övertid idag. Larm och saker som händer som inte går att förutse. Förhoppningsvis har jag gjort rätt så att jag sen slipper gå och ha dåligt samvete och någon fått lida pga mina misstag. De är det värsta med att jobba med människor, ett misstag och det kan sabba hur mycket som helst..
Börjar 7 imorgon, känner mig inte riktigt taggad med tanke på den stressiga kvällen och övertiden. Har kommit hem för typ 30 minuter sedan, och är fortfarande uppe i varv.. Hoppas jag kan varva ner tills ett avsnitt SATC, en kopp varm choklad och lite skorpor.. Tveksamt, men jag måste ju försöka!
 
5 dagar kvar tills Fredrik får sin semester. Fy fan vad skönt det ska bli att ha han hemma i 4 veckor!!
Det bästa med att ha Fredrik hemma är att hundarna inte behöver vara ensamma så mycket.. Mitt samvete skriker för fullt när jag är och jobbar, är inte alls roligt att lämna hundarna. Men jag måste ju jobba, pengarna behövs verkligen.
 
Nej, ska läsa klart lite bloggar och sedan gå ut i köket och fixa mig lite varm choklad.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0