Måndag

Fy fasen vad slut min kropp var när jag vaknade i morse.. Klarade knappt av att stiga upp ur sängen! Halsen gjorde ont, näsan var täppt (vilket den varit de senaste veckorna, inte förkyld konstigt nog), ont i huvudet, ont i hela kroppen och allmänt svag..
Nu börjar det bli bättre, som tur är! Nässpray fixade nästäppan, treo fixade huvudvärken och varmt te lindrade lite i halsen.. Strax blir det en dusch som förhoppningsvis får mina värkande muskler att slappna av.
 
Får se vad som händer idag.
Tänkte åtminståne trotsa denna svaga kropp och vara ute och hitta på något roligt med mina pojkar :) Tror jag ska lägga upp en sökruta åt Lotus också :) När lönen kommer så ska jag bannemej köpa en sele och spårlina åt Lotus! Vill ut i skogen och spåra! De är så förbaskat roligt! :) Nog för att vi inte testat spåra några längre sträckor, men de sträckorna vi kör räcker gott och väl tills vi lärt oss lite mer :) En spårkurs hade varit roligt! Tror jag ska anmäla mig till en spårkurs när det dyker upp en när jag har mer tid :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0