VG!!

Wohoo!
Fick idag reda på att jag fått VG i kursen Organisation och Ledarskap! :D
Läraren sa en sak som jag hört flera gånger tidigare: "Du är väldigt duktig, jag har sett under lektionerna hur du är och vet att du kan mer"..
Ja, det har jag hört från flera lärare. När jag väl fått ett bra betyg så förstår ju jag själv att jag kan göra bättre ifrån mig, bara det att jag inte lägger nog mycket tid på pluggandet.
Fick tillbaka mitt prov, men har inte läst lärarens kommentarer än. Ska sätta mig ner och gå igenom provet när jag kommer in igen :)

Efter skolan for jag på apoteket en sväng. Det stället är rena guldgruvan för mig! För det mesta så älskar jag apotekets produkter! Sen så tål jag dem också, vilket är en stor anledning till varför jag far dit och köper hudprodukter :)

Ska nu ut och promenera med hundarna en stund :) Man måste passa på medans det är ljus ute :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0