Torsdag

Kära Torsdag!! Nu är det inte många timmar kvar tills jag får gubben hem! :D
Blir mycket tjat om gubben, men faan jag kan inte ro för det! ;)

Var väldigt trött igår innan jag hoppade i duschen, men efteråt var jag pigg. Inte så roligt, låg i sängen hur länge som helst och försökte somna. Slutade ju så klart med att jag inte lyckades vakna i tid idag heller.
Får försöka igen ikväll.

Morgonrutinerna är gjorda, så ska sätta mig ner och plugga lite. De andra dagarna den här veckan har pluggandet blivit av sist av allt på dagen, men idag ska jag vända på steken lite och köra plugg nu direkt mellan varven :)
Sedan ska jag ut och fixa in lite ved. Just nu eldar jag upp det sista som är kvar här inne. Var inge vidare roligt att vakna upp i ett hus som bara var 17 grader :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0