Torsdag

Igår blev det inte mycket gjort när jag hade så ont i nacken och kände mig hängig.
Efter 10 timmars sömn så känner jag mig inte lika hängig längre, lite slemmig i halsen bara. Nacken gör fortfarande svinigt ont, men jag försöker massera, ta Ipren och smörja in med Zon. Masserandet funkar lite, men jag kommer inte åt vid skuldran där jag känner att värker.. Fredrik får ta och massera igenom det onda sen när han kommer hem :) Eller, jag hoppas iallafall att han orkar, för jag skulle verkligen behöva det :)

Hade tänkt ta en promenad idag, men det blir inte av. Ska istället satsa på plugg medans jag känner mig hyffsat i form. Ska även försöka städa, men får se hur det går. Ska göra så gott jag kan med min onda nacke, sedan får jag hoppas på att Fredrik kan hjälpa mig med det jag inte klarar av :)
Tänkte byta gardiner i köket, men får se om jag klarar av det, annars får jag vänta på Fredrik. Han får då i uppgift att ta ner julgardinerna och sedan hänga upp de andra när jag strukit dem :) Tror nog han går med på det :)

Så aa. Köttfärsbiffarna ligger i magen, så behöver inte tänka på mat nu på ett tag, så ska väl sätta mig ner och plugga.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0