Tisdag

Igår blev det att gå ut och skotta snö på kvällen. Känns nu väldigt onödigt eftersom det snöar för fullt där ute just nu..
Har nyss ätit lite, så ska nu smälta maten lite innan jag sätter igång med lite sysslor. Ska in till byn och posta ett brev, hade först tänkt gå dit med Lotus, men vaknade sent idag, så insåg att jag inte hade kunnat äta frukost om jag skulle hinna fram och tillbaka innan det börjar bli mörkt, så det får bli bilen sen.
Måste skotta gården sen, men ska vänta ett tag och se om det slutar snöa, eller börja snöa mindre. Som de håller på just nu kommer jag inte ens hinna skotta halva gården innan allt snöat igen..

Måste ta tag i skolboken också och börja läsa lite. Känner mig inte alls taggad, men för min egen skull måste jag börja läsa igenom boken innan kursen startar, så har jag lite mer att stå på. Majoriteten av de jag pratat med har sagt att denna kurs är värst..



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken kurs är det?

2012-01-03 @ 13:25:30
Postat av: Beatrice

Vad för kurs? :)

2012-01-03 @ 13:54:11
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0