Tisdag

Försov mig på morgonen.. Hade ställt klockan på halv sju, men vaknade tjugo i nio.. Tur de, blev inte mer än 5 minuter försenad till lektionen.

Är så stressad med att hinna klart med frågorna på det här arbetsområdet. Känner att jag måste bli klar idag, om jag ska hinna plugga ordentligt till provet som är på fredag.. Tidigare hade man en vecka på sig, men inte nu.. Känns inge vidare..

Aja. Ska gå ut på en promenad med mina pojkar och försöka varva ner.
Ställde mig på vågen igår, vet inte om de är vågen som är värdelös, men den visade +1kg.. Då betyder det alltså att jag gått upp ca 10 kg på ett år. Känns inge vidare, eftersom det helt enkelt beror på dåliga matvanor, godsaker på helgerna (å de som blivit kvar under helgen har jag småätit under veckorna) och på tok för lite motion. Nu måste det bli ändring på det hela.
Jag hade kunnat acceptera 10 kg extra om det funnits en riktig anledning till det, och ja, lathet och "tidsbrist" räknas fan inte dit.. Inte konstigt att mina byxor börjat skava nå fruktansvärt mot höftbenen..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0