Tisdag

Var ett tag sedan sist som jag lyckats vakna kl 7.
Igår kväll när jag skulle lägga mig i sängen blev jag rädd för att jag inte skulle lyckas stiga upp när alarmet går igång, så satte både väckarklockan och mobilen på köksbordet. Annars brukar jag lyckas strunta i väckarklockan eftersom den stänger av sig själv efter ett tag.. Mobilen brukar ligga i sängen och då stänger jag av den i sömnen.
Nå, idag gick det iallafall bra!

Hundarna har fått vara ute på en morgonrunda, både jag och hundarna har fått i oss frukost och suttit framför tv:n och tittat på Vakna med the voice :)
Ska nu gå ut snabbt och sätta i motorvärmarsladden på Goffen, sedan är det duschen som gäller :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0