Onsdag

Sovit på tok för länge idag.. Hade sällt alarmet på mobilen, men den jäveln hade såklart fått nå fnatt och stängt av sig själv.
Blir att köpa en ny mobil till helgen, om dem nu har någon inne i butiken.. Blir inte någon äcklig Sony Ericsson nå mer iallafall. Bara en massa problem, deras mobiler var bättre förr. Fredrik ska även få en ny mobil av mig, hans sjunger på sista versen efter 4 år, hehe. Böjd som en banan och luckan vill inte sitta som den ska ;p haha.

Nå. När jag vaknade var jag utan ström. Var ju inte direkt roligt. Tur att man har en laptop, så för att ha något att göra satte jag igång och pluggade. Fick en hel del gjort, nu är det bara att sitta och läsa igenom allt inför provet..

Nu är det bara att sitta och vänta på att klockan ska gå så jag kan åka in till Kalix, det är Zumba dag idag! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0