Onsdag

Gårdagen var väl inte direkt händelsefull ;p hehe.
Informationen gick snabbt så jag hann vara med under hela, vilket var skönt! :)
For och handlade lite med Ronja på ica innan vi åkte hemåt. Blev bara kyckling och potatissallad till middag, orkade inte allt börja laga mat. Var väldigt trött efter 5 timmars sömn.

Blev att köra Ronja till skolan på morgonen. Var tänkt att hon skulle åka buss, men efter lite tjafs blev det helt enkelt så att jag var tvungen att köra henne, en väldigt onödig resa enligt mig. Tog med mig hundarna för att passa på och stadsträna lite. Blev ingen lång promenad då det var kallt och Felix då började strejka.
Var väldigt trött idag också då det bara blev att sova 4 timmar. Så när jag kom hem blev det att lägga sig i soffan och ta igen lite förlorad sömn.
Hade lätt kunnat fortsätta sova, men ska iväg ikväll, så då går det inte att sova ;) Börjar bli nå fruktansvärt nervös. usch usch usch :p haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0