Lördag

Få se nu. Vad har hänt idag?

Jo. Vaknade tidigt (tidigt för att vara mig), åkte in till Kalix med Fredrik för att se om Intersport hade öppet. Javisst! Fick mig ett par träningsskor ;) Blev så till mig i gasen när jag hittade mig ett par skor som passade mina stackars fötter, så jag slog till med en sporttopp ;) Fick dock min vanliga små ångest när jag skulle prova några stycken.. Tur att Fredrik kände tjejen som hjälpte mig, då blev inte ångesten lika stor när hon kom in i provhytten och skulle känna ifall toppen satt som den skulle :) Jag med halvnaken överkropp inför andra personer = big no no.. Men bra träning för min sociala fobi :)
For på Buffoné och hämtade pizza ;p Vi var så hungriga eftersom vi inte ätit frukost innan vi for hemifrån :)
Satt och såg lite Prison Break medans vi smaskade i oss maten. Hoh, vilken jävla hjärtklappning jag får av den där serien! Har glömt bort hälften av det som händer, så sitter där och hejjar på, studsar i soffan som en tok osv ;p haha. Den serien får verkligen igång mig! Igår kväll satt jag med världens handsvett ;D haha. Fredrik fick verkligen skratta åt mig igår!

Nå. Vid 18-tiden åkte vi in till Granån. Fredrik skulle bara prata lite med sin pappa som var och hjälpte sin vän med traktorn :) Slutade med att vi tog in mercan i garaget för att titta på låsen.. Gick ju inge vidare.. Låset Fredrik tagit sönder med skruvmejsel gick dem igenom. Yepp, där fanns en massa sand och annat mojsigt. Inte konstigt att låset slutat fungera.. När vi stod där och höll på så kom vi även fram till att nyckeln mest troligt inte passar till passagerardörren eller bagageluckan. Vi hade inte tänkt på det tidigare, men vi insåg att förardörrens lås och tändningslåset måste vara bytt någon gång tidigare.
Så nu gäller det att hitta nya lås till mercan :)

Nu ska vi sätta på ett nytt avsnitt med Prison break, ska redan börja med säsong 2! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0