Kväll

Jag hade liksom planerat att ligga i sängen nu, men den planen sket ju sig.
Var så duktig och hade stängt av tv:n å allt, skulle bara göra det sista vid datorn, men så ringde Fredrik och så blev det att surra med honom på tok för länge ;p haha. Så kan de gå :)

Har fått gjort nästan hela listan idag! 3 saker har jag inte fått gjort, men det tar jag imorgon! Hade lätt fått gjort de där grejerna om jag bara tagit mig tid till det.

Imorgon blir det att beta av en ny lista. Jag hoppas att jag klarar av att beta av allt ;) Men jag ska försöka intala mig själv att det är bra nog om jag får gjort hälften av grejerna :)

Nu är det duschen som gäller för min del, sen ska jag ta en date med ena nya boken som jag börjat läsa :) Ett kapitel varje kväll innan huvudet får landa på kudden! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0