Kväll.

Har äntligen blivit liiite bättre i nacken. Kan nu vrida huvudet ganska mycket åt höger, men det gör fortfarande ont. Jag hoppas på att det äntligen håller på att släppa. Ipren har jag knaprat hela dagen, och Fredrik har smort in nacken och axlarna med tigerbalsam. Kan väl inte direkt påstå att det känns som att tigerbalsamet hjälpt mig direkt, men man har ju sitt önsketänkande.

Suttit och pluggat, så nu är alla frågorna gjorda! Skönt! Nu är det bara att läsa på som gäller :)

Fredrik fick för sig att han skulle beställa ett spel och frågade sedan om det fanns något jag ville ha, typ en bok eller liknande. Började direkt fundera på någon bok som jag vill ha just nu, men så kom jag att tänka på att jag vill ha ett spel jag med ;) Har länge suktat efter Sims 3 Husdjur. Var inte direkt dyrt, så Fredrik klickade hem det åt mig :D Lycklig tjej! ;) Det blir min födelsedagspresent, och lika glad för de är jag! :)
Vet dock inte när jag ska hinna sitta och spela.. Sysslorna här hemma + en massa plugg tar upp nästan all min tid..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0