Hmm..

Många funderingar just nu..
Mycket jag vill göra på en gång..

Sitter och funderar på nya gardiner till köket. Hittar dock inga som skulle kännas rätt i köket.
Nå, bara fortsätta leta..

Tatueringsfunderingar.. Vet inte vart jag ska börja! Finns så mycket jag vill göra, men vill stressa fram något motiv, vill att allt ska vara väl genomtänkt så man inte ångrar det sen! Dock blir det svårt att tänka igenom en sak då man har så mycket annat man vill ha.. hehe. Världsproblem ;)
Måste ta och bestämma mig för vad av alla mina idéer som ska få bli verklighet först.. Har ett motiv som jag vill ha, men då måste tatueraren vara äckligt bra på porträtt.. Så får fortsätta fundera på den..

Ja de var några kvälls tankar..
Ska värma mig en kopp varm choklad i hopp om att det ska göra mig trött så jag kan somna någon gång.
Imorgon måste jag in till Kalix och göra lite ärenden..
Igår köpte jag skavsårsplåster i förebyggande syfte, ifall jag får skavsår av de nya träningsskorna. Idag upptäckte Fredrik att det bara fanns ett plåster i lådan. Jävligt roligt att ha betalat typ 30 spänn och så finns det bara ett plåster där. Finns väl inget jag kan göra åt det egentligen, mer än att köpa nya men se till att lådan innehåller det den ska innan jag betalar. Kan ju inte direkt bevisa att jag inte använt plåstrena!
Jävla snåla jävlar som snor plåster från affären. De hade ju kunnat ta hela jävla lådan istället för att någon annan sen ska ta en i princip tom låda!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0