....

Behövde inte tjata på Fredrik, kan hända att vi fixar gymkort redan på fredag ;p Skulle prata mer om det imorgon :)

Har ett annat beslut som "måste" tas..
Vill jag?.. Ja!
Till 100%? .. Hmm, vill jag de?
Har jag tid? .. Egentligen inte.
Är det något jag vill satsa på? .. De kan man säga, på sätt och vis ingår de i några av mina framtidsdrömmar..

Åååh.. De är den där tiden som är ett stort hinder.. Jag kan inte göra allt som jag vill göra, för då blir utbildningen lidande utav det.. Det vill jag ju inte..

Sova var det ja! Får fundera lite mer på den där saken.. Är ju inte ens säkert att jag får "vara med". Måste väl bestämma mig ganska snabbt om jag ska "anmäla" mitt intresse eller inte..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0