21 år

Jahapp, då är det tydligen ens födelsedag och jag blir 21 år gammal. Känner mig inte som någon 21-åring, känns fortfarande som att jag är 18 år, skillnaden är väl bara siffrorna och att jag har blivit liiite klokare när det gäller livet ;p haha.

Idag är det skola som gäller. Har en kort lektion idag, men ska stanna kvar en stund och lyssna på informationen om veckans arbetsområde. Kommer inte stanna hela informationen, lillasyster Ronja ska komma till Folkets hus när hon slutat skolan och sedan ska hon vara med mig :) Ronja kommer hit och sover idag :) Det blir roligt :) Hon ville väl inte att jag ska vara ensam på min födelsedag ;) haha.
 
Ska nu värma upp en på tok för tidig lunch.
Vill egentligen inte äta ordentlig mat såhär tidigt, magen brukar börja göra små ont då, men jag måste få i mig något annat än smörgås om jag ska kunna hålla hungern borta tills jag kommer hem igen :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis! :)

2012-01-17 @ 10:18:44
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Grrrattis!

Vilken tuuuur att du slapp va ensam på din föddelsedag ;) Du fezta säkert gärnet. Själv fyllde jag igår och drack lite vin i gott sällskap ba.



OK! Grattis igen da och vakna med the voice(?)



puss och kram

2012-01-18 @ 06:45:43

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0